Ефективні дорожні розв'язки для Києва "Шулявський синдром"
У той час коли КМДА вперто просуває неповний "чотирилисник" від КДМП, як ефективне транспортне рішення для перетину вильотної радіальної магістралі (пр-т Перемоги) і Малої кільцевої дороги (Гетьмана - Довженка), інші міста методично позбавляються від раніше побудованих "чотирилисників". "Чотирилисник" - неефективна транспортна розв'язка, придатна для заміських магістралей, з невисоким і переважно прямим трафіком. Для інтенсивного міського трафіку з великою часткою лівоповоротного руху, "чотирилисник" показав свою абсолютну непридатність. Щоб зрозуміти це, достатньо поглянути на найстаріший з київських "чотирилисників" - Повітрофлотський шляхопровід, на якому вже через чотири роки після здачі в експлуатацію довелося встановити світлофорне регулювання, але й це не рятує трафік на цій жахливій транспортній розв'язці. Причина полягає в тяжкій патології "чотирилисників" - розташуванні в'їздів на шляхопровід перед з'їздами. Внаслідок цього, при однаковій пропускної здатності, "чотирилисник" повинен мати шляхопровід в 2,5 рази(!) ширший, ніж шляхопровід трирівневої розв'язки: Пункт 3.11 ДБН В.2.3-5-2001 "Дороги і вулиці населених пунктів", прямо говорить: "Лівоповоротні з'їзди типу "чотирилисник" слід використовувати на вузлах II, III і IV класів за інтенсивності лівоповоротних потоків МЕНШЕ 15%". У той же час ми знаємо, що в 2014 році інтенсивність лівого повороту: Святошино - Дорогожичі становила 28,9% трафіку, а повороту: Чоколівка - Святошино - 37,4% трафіку: Таким чином, єдино можливе майбутнє "чотирилисника" від КДМП на Шулявці - реконструкція або повний демонтаж, з будівництвом розв'язки іншого типу, у найближчі 7-10 років. | |
Просмотров: 1635 | | |
Коментарі до Ефективні дорожні розв'язки для Києва "Шулявський синдром", обговорення та відгуки: | |