Особливості успішного освітлення великих комерційних просторів

Якісне освітлення торговельних центрів, салонів, ресторанів та інших комерційних просторів відіграє дуже важливу роль в питанні ефективності бізнесу.  Від цього напряму залежить, чи прийде потенційний клієнт за товаром. Адже перше враження має значення. Експерти розповіли, які існують типи освітлення на комерційних площах та на що звертати увагу при виборі.

Види освітлення в комерційних приміщеннях

Висвітлення таких площ – непроста задача. Потрібно розмістити не тільки правильну кількість ламп та світильників, але і правильно розмістити акценти. Наприклад, якщо зробити неправильне освітлення в казино, то людині буде некомфортно знаходитись там довгий час. І вона перейде на слоти онлайн, та не стане витрачати час на офлайн варіанти. Такий же принцип діє з магазинами та салонами.

Загалом існує 4 основних типи освітлення комерційних приміщень:

  • Акцентне – застосовується, якщо потрібно виділити конкретні області та привернути увагу. Так клієнт спочатку звертає увагу саме на те, що потрібно.  Можна використати, наприклад, бра або трекові системі, що допоможуть розставити акценти по площі.

  • Декоративне – допомагає створити ефект затишку, естетика та комфорту. Для таких цілей використовуються різні люстри, торшери, дизайнерські світильники. Вони привертають на себе увагу, запам’ятовуються.

  • Робоче освітлення – зонування площі, яка потребує великої кількості світла та рівномірного розподілу світильників. Приклад таких приміщень: каса, офіси, ресепшн та навіть складські приміщення.

  • Основна зона – загальне світло, яке має виглядати максимально природно. Його завдання створити основний простір, щоб клієнтам було затишно знаходитись в приміщені.

Нерідко всі вказані типи світильників використовуються разом. Бо без основного освітлення нікуди, а акцентування та декорування допоможе привернути увагу клієнтів. Важливим фактором є спроможність розмістити все так, щоб загальна картина не викликала дискомфорт. Тому рекомендується звертатись до спеціалістів, що знають свою роботу.

Корисні поради, як правильно освітлити комерційну площу

Максимальний результат потребує підготовки. Потрібно спочатку визначити рівень освітленості та оцінити декілька факторів. Наприклад, колірну температуру.  Чим вище рівень колірної температури світла, тим холодніше це буде відчуватись. Але дослідники довели, що саме «жовте» світло робить простір більш затишним та приємним для більшості людей.  Нормальний рівень колірної температури – 4000-7000К.

Потрібно взяти показник вище та розподілити. Так можна оцінити навантаження на приміщення, яке далі розподіляється. Зонування найкраще відбувається за допомогою акцентованих світильників. Воно потрібне для будь-якого бізнесу, адже створює 70% всієї атмосфери в приміщенні.

Експерти не рекомендують зловживати декоративними елементами. В деяких випадках цей вид освітлення зовсім непотрібний. Навпаки, він буде відволікати. Або не матиме успіху, як в складських приміщеннях.

Для покращення ситуації з освітленням можна провести світловий аудит. Його проводять фахівці, підібрати кількість світильників та визначити якість. Така послуга значно економить час, та не дозволяє зробити помилку при плануванні.

Категория: Для промисловості |
Просмотров: 328 | Теги: освітлення, стаття | Рейтинг: 5.0/1

Коментарі до Особливості успішного освітлення великих комерційних просторів, обговорення та відгуки: