20:00 Проект Зміни № 5 до ДБН 360-92** | |
п 7.42 Викласти у новій редакції: Відстань між зупинками на лініях громадського пасажирського транспорту у межах територій населених пунктів встановлюється з урахуванням забезпечення радіуса пішохідної досяжності, а також швидкості сполучення на маршрутах з дотриманням умов безпеки руху. У межах забудови відстань між зупинками на маршрутах автобусів, тролейбусів і трамваїв, транспортні засоби яких працюють у звичайному режимі, слід приймати: - у найзначних та значних містах: - у центральній зоні - 300-400м; - середній зоні - 400-500м; - периферійній зоні - 500-600м; - у великих та середніх містах: - у центральній зоні - 400-500м; - середній зоні - 500-600м; - периферійній зоні - 600-700м; - у малих містах: - у центральній зоні - 500-600м; - периферійній зоні - 700-800м; Для експрес-автобусів, швидкісних трамваїв відстані між зупинками слід приймати у 1,5 – 2,0 рази більше. Для ліній метрополітену та електрифікованих залізниць відстань між станціями залежить від величини пасажиропотоку, який вони обслуговують, розміщення в їх зоні пересадочних вузлів і обґрунтовується відповідними техніко-економічними розрахунками. Якщо зупинки розташовані між перехрестями з протилежних сторін вулиці, між ними необхідно влаштувати пішохідний перехід, який може бути в одному або різних рівнях з проїзною частиною. Зміну підготувало Державне підприємство «Український науково-дослідний інститут проектування міст «Діпромісто» імені Ю.М.Білоконя» | |
| |
Обговорення Проект Зміни № 5 до ДБН 360-92** - 4 Вересня 2013, коментарі та відгуки: | |