Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України на сторінці у Фейсбуці.
«За статистикою кожного дня на дорогах України через неправильно обладнані наземні пішохідні переходи гине близько 10 людей. Тому для підвищення безпеки пішоходів у нових нормах була введена принципово важлива зміна – обов’язкове облаштування острівців безпеки на переходах без світлофорів чи регулювальника, які містять чотири та більше смуг руху. Така практика діє у всіх цивілізованих країнах Європи та світу і відтепер є нормою у нас. Сподіваюсь, що з її втіленням значно зменшиться кількість аварій та підвищиться безпека пішоходів на дорогах», – сказав він.
Згідно з ДБН, мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина – 8 м. Вони можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.
Центральні острівці безпеки мають відрізнятися за типом покриття, структурою чи кольором, переважно бути піднятими над проїзною частиною з можливістю безперешкодного руху пішоходів, виділеними розміткою або мати зигзагоподібний вид з огорожею дорожнього безбар’єрного типу.
У разі неможливості влаштування острівця безпеки на нерегульованому переході, необхідно передбачати регульовані пішохідні переходи – такі, що мають справний світлофор або рух на яких керується регулювальником.
Нові ДБН були розроблені фахівцями ДП «ДерждорНДІ» на заміну попередніх ДБН, який діяв з 2001 року.
Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.
Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2018/10/23/novi_dbn_stvorennya_ostrivtsiv_bezpeky_na_dorogah_ie_obovyazkovym_1432421
|