Коефіцієнт оновлення продукції |
👉 Визначення: |
Коефіцієнт оновлення продукції (або Коэффициент обновления продукции) - Частка нової продукції у загальному обсязі товарної продукції. Коэффициент обновления продукции - Доля новой продукции в общем объеме товарной продукции). Референси:"Коефіцієнт оновлення продукції або Коэффициент обновления продукции" згадується у нормативному документі ДСТУ 2962-94 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА. Теги: |
| ||||
Фразу додано 2016-12-07 та оновлено 2016-12-07T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 0. | ||||
❔ Де згадується Коефіцієнт оновлення продукції? "Коефіцієнт оновлення продукції" згадується у нормативному документі ДСТУ 2962-94 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "Коефіцієнт оновлення продукції" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін Коефіцієнт оновлення продукції відноситься до категорії літера "К", згадується у документі ДСТУ 2962-94 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з ДСТУ 2962-94 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА: |