ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ |
👉 Визначення: |
ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ (або ФОРМИРОВАНИЕ ТОРГОВОГО АССОРТИМЕНТА ТОВАРОВ) - Цілеспрямоване добирання товарів за групами, підгрупами, видами та різновидами з урахуванням попиту споживачів та забезпечення рентабельності торговельної діяльності
(ФОРМИРОВАНИЕ ТОРГОВОГО АССОРТИМЕНТА ТОВАРОВ - Целенаправленный подбор товаров по группам, подгруппам, видам и разновидностям с учетом спроса потребителей и обеспечения рентабельности торговой деятельности).
Референси:"ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ або ФОРМИРОВАНИЕ ТОРГОВОГО АССОРТИМЕНТА ТОВАРОВ" згадується у нормативному документі ДСТУ 3993-2000. Теги: |
| ||||
Фразу додано 2016-11-15 та оновлено 2016-11-15T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 0. | ||||
❔ Де згадується ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ? "ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ" згадується у нормативному документі ДСТУ 3993-2000.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ відноситься до категорії літера "Ф", згадується у документі ДСТУ 3993-2000. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з ДСТУ 3993-2000: |