Дизайн - маркетингові характеристики |
👉 Визначення: |
Дизайн - маркетингові характеристики (або (ДИЗАЙН-МАРКЕТИНГОВЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ) - Властивості об'єкта дизайну, що відображають ступінь досконалості виконання ним функцій і рівень комфортності роботи з ним (ДИЗАЙН-МАРКЕТИНГОВЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ - Свойства объекта дизайна, отражающие в совокупности и взаимозависимости уровень его потребительских свойств и возможности продвижения на рынке). Референси:"Дизайн - маркетингові характеристики або (ДИЗАЙН-МАРКЕТИНГОВЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ" згадується у нормативному документі ДСТУ 3899-99 ДИЗАЙН І ЕРГОНОМІКА. Теги: |
| ||||
Фразу додано 2016-11-12 та оновлено 2016-11-12T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 0. | ||||
❔ Де згадується Дизайн - маркетингові характеристики? "Дизайн - маркетингові характеристики" згадується у нормативному документі ДСТУ 3899-99 ДИЗАЙН І ЕРГОНОМІКА.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "Дизайн - маркетингові характеристики" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін Дизайн - маркетингові характеристики відноситься до категорії літера "Д", згадується у документі ДСТУ 3899-99 ДИЗАЙН І ЕРГОНОМІКА. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з ДСТУ 3899-99 ДИЗАЙН І ЕРГОНОМІКА: |