Дизайн - маркетингове оцінювання |
👉 Визначення: |
Дизайн - маркетингове оцінювання (або (ДИЗАЙН-МАРКЕТИНГОВОЕ ОЦЕНИВАНИЕ) - Вид оцінювання виробів з метою встановлення рівня їхніх дизайнових характеристик, з'ясування відповідності цих характеристик чинним вимогам та нормам (ДИЗАЙН-МАРКЕТИНГОВОЕ ОЦЕНИВАНИЕ - Вид оценивания продукции, при котором ее дизайнерские и рыночные характеристики определяются как комплекс взаимозависимых и взаимовлияющих показателей). Референси:"Дизайн - маркетингове оцінювання або (ДИЗАЙН-МАРКЕТИНГОВОЕ ОЦЕНИВАНИЕ" згадується у нормативному документі ДСТУ 3899-99 ДИЗАЙН І ЕРГОНОМІКА. Теги: |
| ||||
Фразу додано 2016-11-04 та оновлено 2016-11-04T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 0. | ||||
❔ Де згадується Дизайн - маркетингове оцінювання? "Дизайн - маркетингове оцінювання" згадується у нормативному документі ДСТУ 3899-99 ДИЗАЙН І ЕРГОНОМІКА.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "Дизайн - маркетингове оцінювання" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін Дизайн - маркетингове оцінювання відноситься до категорії літера "Д", згадується у документі ДСТУ 3899-99 ДИЗАЙН І ЕРГОНОМІКА. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з ДСТУ 3899-99 ДИЗАЙН І ЕРГОНОМІКА: |