Розповсюджування [ розповсюджен ня] періодичних видань за передплатою |
👉 Визначення: |
Розповсюджування [ розповсюджен ня] періодичних видань за передплатою (або (РАСПРОСТРАНЕНИЕ ПЕРИОДИЧЕСКОГО ИЗДАНИЯ ПО ПОДПИСКЕ) - процес організації виробництва, включаючи прийом підписки, відправлення, пересилання, обробку та доставку періодичних видань передплатнику.
Референси:"Розповсюджування [ розповсюджен ня] періодичних видань за передплатою або (РАСПРОСТРАНЕНИЕ ПЕРИОДИЧЕСКОГО ИЗДАНИЯ ПО ПОДПИСКЕ" згадується у нормативному документі ДСТУ 3806-98: Зв'язок поштовий. Теги: |
Поділитися:
| ||||
Фразу додано 2016-11-30 та оновлено 2024-10-31T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 8. | ||||
❔ Де згадується Розповсюджування [ розповсюджен ня] періодичних видань за передплатою? "Розповсюджування [ розповсюджен ня] періодичних видань за передплатою" згадується у нормативному документі ДСТУ 3806-98: Зв'язок поштовий.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "Розповсюджування [ розповсюджен ня] періодичних видань за передплатою" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін Розповсюджування [ розповсюджен ня] періодичних видань за передплатою відноситься до категорії літера "Р", згадується у документі ДСТУ 3806-98: Зв'язок поштовий. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з ДСТУ 3806-98: Зв'язок поштовий: |