Рекламний засіб |
👉 Визначення: |
Рекламний засіб - тимчасова чи стаціонарна спеціальна конструкція (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), яка використовується для доведення реклами до споживача.
Референси:"Рекламний засіб" згадується у нормативному документі ТП розміщення зовнішньої реклами. Теги: |
| ||||
Фразу додано 2012-12-26 та оновлено 2016-03-25T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 4. | ||||
❔ Де згадується Рекламний засіб? "Рекламний засіб" згадується у нормативному документі ТП розміщення зовнішньої реклами.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "Рекламний засіб" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін Рекламний засіб відноситься до категорії літера "Р", згадується у документі ТП розміщення зовнішньої реклами. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з ТП розміщення зовнішньої реклами: |