Робоча поверхня підшипника ковзання |
👉 Визначення: |
Робоча поверхня підшипника ковзання (або Рабочая поверхность подшипника скольжения) - Відношення радіального зазора до радіуса шийки вала чи діаметрального зазора до діаметра шийки вала. Рабочая поверхность подшипника скольжения - Поверхность подшипника скольжения, непосредственно воспринимающая усилия от шейки вала. Референси:"Робоча поверхня підшипника ковзання або Рабочая поверхность подшипника скольжения" згадується у нормативному документі ДСТУ 3012-95 ПІДШИПНИКИ КОЧЕННЯ ТА. Теги: |
| ||||
Фразу додано 2016-12-11 та оновлено 2016-12-11T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 0. | ||||
❔ Де згадується Робоча поверхня підшипника ковзання? "Робоча поверхня підшипника ковзання" згадується у нормативному документі ДСТУ 3012-95 ПІДШИПНИКИ КОЧЕННЯ ТА.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "Робоча поверхня підшипника ковзання" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін Робоча поверхня підшипника ковзання відноситься до категорії літера "Р", згадується у документі ДСТУ 3012-95 ПІДШИПНИКИ КОЧЕННЯ ТА. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з ДСТУ 3012-95 ПІДШИПНИКИ КОЧЕННЯ ТА: |