Передплатнi умови розповсюджувачiв |
👉 Визначення: |
Передплатнi умови розповсюджувачiв (або (ПОРЯДОК ПОДПИСКИ РАСПРОСТРАНИТЕЛЕЙ) - Сукупність відмінних рис об'єкта дизайну, які забезпечують естетичну завершеність та індивідуальність його образного вирішення (ПОРЯДОК ПОДПИСКИ РАСПРОСТРАНИТЕЛЕЙ - Пеpечень условий, которые опредeляют распространители: сроки проведения подписки и представления заказов на периодические издания, места приема подписки и ее особенности). Референси:"Передплатнi умови розповсюджувачiв або (ПОРЯДОК ПОДПИСКИ РАСПРОСТРАНИТЕЛЕЙ" згадується у нормативному документі ДСТУ 3806-98 РОЗПОВСЮДЖУВАННЯ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ. Теги: |
| ||||
Фразу додано 2016-11-11 та оновлено 2016-11-11T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 0. | ||||
❔ Де згадується Передплатнi умови розповсюджувачiв? "Передплатнi умови розповсюджувачiв" згадується у нормативному документі ДСТУ 3806-98 РОЗПОВСЮДЖУВАННЯ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "Передплатнi умови розповсюджувачiв" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін Передплатнi умови розповсюджувачiв відноситься до категорії літера "П", згадується у документі ДСТУ 3806-98 РОЗПОВСЮДЖУВАННЯ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з ДСТУ 3806-98 РОЗПОВСЮДЖУВАННЯ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ: |